Školska godina 2017./18.

U zadnjem tjednu mjeseca rujna povećanu pažnju posvetili smo sportskim aktivnostima. Posebno 28. rujna kada smo uz igru graničara obilježili Europski tjedan sporta. Igrali su 2.a protiv 2.b te 3ac protiv 3bc. Bilo je zabavno i sportski!

učiteljice i učitelj produženog boravka

   

 

Školska godina 2016./17.

Sa zadovoljstvom možemo reći da je naša prva knjiga iz Projekta razredne knjige o godišnjim dobima dovršena.
Uz pomoć roditelja izradili smo knjigu Jesen. U pripremanju knjige zabavili smo se, učili i proširili svoja znanja o jeseni.
Ove fotografije samo su njen mali dio.

Učiteljica u PB-u 2.a i 2.c Gordana Lavrenčak

  

  

 

Školska godina 2015./16.

Potreba za produženim boravkom javlja se zbog suvremenog načina života, potrebe za organiziranu skrb za dijete tijekom cijelog dana.
Taj odgojno-obrazovni proces nije obavezan. On se odvija nakon redovite prijepodnevne nastave.

Produženi boravak je organiziran od 12 do 17 sati.
Može se organizirati na tri načina ovisno o broju učenika ili mogućnostima škole:
1) Homogena skupina (učenici istog razreda npr. 1.a)
2) Heterogena skupina (učenici paralelnih razreda npr. 1.a i 1.b)
3) Heterogena skupina (učenici razlicitih razreda npr. 1.a i 2.a)

U produženom boravku se osim učenja i pisanja zadaće nastoje zadovoljiti i djetetove potrebe za kretanjem, stjecanjem zdravih životnih navika (razvoj duše i tijela). Druženjem se uče socijalizirati, dobro komunicirati kroz radionice o ponašanju, gradanskom odgoju i životnim dužnostima.

Razvijamo i jezičnu komunikaciju: govorenje, slušanje, razgovor, pričanje, prepričavanje…

Učimo osnove logičkog zaključivanja, rješavanje problema, razvoj radnih vještina- izradom raznih igara i praktičnih predmeta.

Razvijamo kulturno umjetnički izričaj kroz slikanje, crtanje, grafiku, slušanje priča, pjevanje, recitiranje, dramatizacije, gledanje dječjeg filma ili crtića.

Igramo se, bavimo športskim aktivnostima i rekreacijom kao oblicima kvalitetnog provodenja slobodnog vremena.

1) Ručak, odmor
2) Organizirano vrijeme (druženje, igra, rekreacija…)
3) Pisanje zadaće i učenje
4) Užina i odmor
5) Pisanje zadaće i učenje
6) Organizirano vrijeme (slikanje, čitanje, pričanje, radionice, projekti, slušanje glazbe, gledanje filma…)


Učenici upisani u PB ostaju obavezno do 16 sati.

Korišten tekst sa stranica AZZO o produženom boravku i prilagoden načinu rada u OŠ Marina Držića.

Sadržaj uredila i napisala učiteljica Gordana Lavrenčak

 

 

Povratak na početnu stranicu